2011-09-27
 23:57:04

Nails

Nu har jag bokat tid för att fixa naglarna nästa vecka, börjar bli dags. Nu kunde man boka tid på deras hemsida www.sunsvallnails.se. Smidigt o bra. Hittade även en bild på mina händer :)


I början av sommaren var det nog som jag hade knallrosa toppar?



Ikväll gick det bra på jobbet iaf. SKÖNT att ha ett lyckat pass dagen eter helvetespasset som jag hade igår. Hade känts tungt att få kvarligg flera dagar i rad...

Nu måste jag sova! Ska upp tidigt imorgon (eller tja...kl.8 iaf) för det är Hälsoinspiratörsträff hela dagen. Kul att göra något annat än jobba en dag. Kommer även ha vääärldens träningsvärk när jag vaknar! Känner den redan nu efter dagens Muscle challange pass. Fy faaan va jobbigt det var!!

Ska även rida Berit imorgon. Längtar inte tills jag ska sätta ned min rumpa i sadeln. Kommer göra ONT. Av träningsvärken alltså :P


Aja, nu ska jag slita mig.
Sov Gott!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!