2011-09-24
 09:25:45

Lördag!

Jag är vaken! Ställde klockan på 8:30 idag. Tänkte nämligen gå på Spinning kl.10 och inviga mina nya spinningskor som jag köpte i förrgår :)
Det är ett spinning/core pass. Fast nu heter det inte Core längre utan CXWORX...? Får se om det är nån skillnad.

Igår hade jag ställt klockan på 10 för jag tänkte kliva upp o gå på Pump kl.11.45. Men då tog jag mig minsann inte upp ur sängen. Hade så ont i benhinnan också så det kändes inte så lockande. Blev en heldag i stallet igår istället. Så jag fick ju röra på mig lite iaf. Mockade tills armarna värkte faktiskt :P


Efter träningen idag måste jag gå en sväng på stan och köpa present till mamma som fyller år. Sen ska vi åka ut till dom och äta middag. Väldigt trevligt!

Ska även köpa hårfärg! Dags att bli mörkhårig igen. Det här ljusare är bara en sommarfas..


Så himla ljust är det ju inte. Men det ska bli betydligt mörkare nu i alla fall!
Skulle även vilja ha lugg igen. (Såklart jag vill det NU när jag äntligen lyckats spara ut den såpass att jag inte måste ha hårspännen för att hålla den på plats utan att se ut som en 5-åring som lekt lite med saxen!) Men det blir nog jobbigt med mina eksem om jag skulle ha lugg. Har ju konstant nå jävla skit i pannan nu. Om jag skulle ha lugg skulle den bli FET dirr av all hudkräm... Skithud.


Nej nu måste jag göra mig klar o åka till Ego!
Lejtör.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!