2011-09-11
 00:45:46

Jag är tillbaka!!

Har varit hemma från Kroatien i en vecka nu ganska precis. Men har haft så fullt upp den här veckan så jag har struntat lite i bloggen..

När vi kom hem så var det första vi fick göra att åka och köpa nya möbler till badrummet (handfat och spegelskåp) eftersom grejerna som vi hade köpt innan vi åkte inte hade passat! Även fast vi mätt och trott att det skulle bli så bra...

Sen har det varit flera smågrejer som vi fixat med under veckan.. haft besök av rörmockaren, målat lister, kopplat tvättmaskin, satt fast duschvägg osv osv..

Samtidigt som jag såklart hade värsta jobbveckan på schemat den här veckan.. natt natt kväll kväll...

OCH såklart även också haft skitmycke eksem i ansiktet. (håller på o testar nya produkter från Exuviance och måste ge det en chans även fast det kännt skit nu i början)

Men nu...NU! Ikväll har vi karvat en ränna i kaklet för att få plats med en ficking kabel..och till slut fått badrumsskåp+lampa på plats. Således är nu sista pusselbiten på plats och badrummet är så gott som klart!!
(inga dörrar på skåpet än.. och massa smuts att städa bort från allt borrande)

Ska ta bild på rummet så fort jag fått städa o göra fiiiint! Men det har blivit sjukt bra till slut iaf! :D



Måste visa lite bilder från Kroatien nu också! Fast alla som läser min blogg kanske redan sett dem på facebook?

Det var så sjukt FINT där! Både Pontus och jag stormtrivdes och hade världens bästa semester! Vi åker lätt tillbaka :)



















Ett litet urval med några bilder som inte finns på Facebook tror jag :)
Lär lägga upp fler sen.

Nu måste jag dricka lite te för jag fryyyser... Sen dags för sängen  snart.

Gonatt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!