2011-09-28
 23:27:34

Inspirerad

Idag har jag varit i en konferenslokal på First Hotel hela dagen, på möte med hälspinspiratörer inom Posten från runt om i Norrland. Dagens tema handlade om hur man ska jobba för att nå ut på arbetsplatsen typ.. Och utifrån att hälsa både är fysiskt, psykiskt och socialt.

Det var en bra dag. Alltid kul på dom här dagarna tycker jag. Man blir liksom påmind om hur man ska tänka o hur man kan agera.. Ska fortsätta imorgon på jobbet o prata om hur det var idag o vad vi kan ta med oss till terminalen utifrån det. Ska alltså vara på jobbet kl08 imorgon. Så jag måste sova snart!

Imorgon ska jag även till frissan! Kul :) undra om jag vågar göra nått wild and crazy?! Skulle inte tro det men.. :p

Såhär ser mitt hår ut NU



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!