2011-09-19
 17:53:02

Inne idag

Shit vilket skidväder idag!! Regnet öser ner och det är hel grått ute. Träden, som nu bara har bruna höstlöv kvar på grenarna, ruskas omkring i vinden. Riktigt höstrusk!

Vi har jobbat natten som var både jag och Pontus. Han hade tänkt åka o fiska när han vaknade, och jag hade tänkt ta en promenad och ett träningspass. Meeen det blev en mysdag(eftermiddag/kväll) i soffan med massa avsnitt Criminal Minds istället.
Synd att jag ska jobba igen inatt =/

Imorgon när jag vaknar ska jag hälsa på Elin, Roger och deras lilla Emmy! Hon föddes när vi var i Kroatien, och jag har inte träffat henne än! Spännande :)

Tar det där träningspasset imorgonkväll istället. Ska köra en timmes spinning.
Har inte tränat på tre veckor..... förutom ett gympass i förrgår... Kommer bli tufft!


Igår var Pontus föräldrar, bror, mormor o morfar och mormors syster här och fikade. Fick jättefina inflyttningspresenter. Hehe, bättre sent än aldrig!
Bjöd på detta:


Ananaspaj och Ballerinapraliner. Mumsigt!
Finns fortfarande kvar av det i kylen... och jag känner mig som ett svullo som går och småäter hela tiden!

JAG MÅSTE KOMMA IGÅNG MED TRÄNINGEN OCH LÄGGA AV MED ONYTTIGHETERNA NU!!
När det här goda som vi har hemma nu är slut... hehe. Såklart ;P Då ska jag skärpa mig. Nu är det slut på semester och flosk. Nu kör vi med träning och nyttigheter! Yes. Ska bli skönt :)
Onyttigheterna sparara vi till helgerna.



Fick ett sms från Linn imorse. Hon undrade om jag kunde ta Berit idag. Men sa att jag inte kan. Hade blivit stressigt. Och nu är jag ganska glad att jag tackade nej. Känns inte allt för lockande att åka till stallet i det här spöregnet.

Men på onsdag och tosdag ska jag dit!
Det har gått kvarka i stallet (hästsjukdom) och Berit har haft hög feber, hosta och varit jätte snorig. Men nu är hon typ frisk. Lite snorig fortfarande bara. Stackarn.. Igår var mulen alldeles äcklig av snor och damm från höet som hon åt... Så det blir lugna ridturer nu tills hon är helt bra!

Hon är dock jättepigg och vill inte alls ta det lugnt. Fattar inte att hon är sjuk, dummstruten!


Skrittade runt Kungsnäs i fredags i blåsten!



Jag är så glaaaad att jag börjat rida igen ♥



Nu ska vi se ett till avsnitt Criminal Minds! Later.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!