2011-09-12
 14:16:55

Halsont

Ååååh förkyld!

Igårkväll när jag åkte till jobbet kände jag verkligen att Nää det här kommer aldrig sluta bra! Själva arbetspasset gick i och för sig hur bra som helst och jag kunde släppa hem personalen tidigt! :) Men jag mådde som att nån dängt mig i väggen.

Idag vaknade jag INNAN KLOCKAN RINGDE(!) av att halsen gjorde så ont så jag var tvungen att kliva upp och dricka te. 4h sömn ca.
Fan också!

Det jag är mest arg över är att nu kommer det väl gå en till vecka som jag inte kan träna på! Buuhu...

Satt och kollade på spinningskor på internet igår och kände abstinensen. Gah! (vill köpa sånna skor by the way)


Nu har jag fått liv i min Tuss också. Vi ska ta och packa in en masssa skrot i bilen o åka iväg med det. Skönt att bli av med den gamla toastolen som står i hallen!! :P


Ikväll kommer Maja, Ullis, Marita och Helmer hit! Ska bli så kul. Skitlänge sen jag träffade dom allihopa. Helmer kommer ju ha växt nått enormt sen jag såg honom sist! Han kanske kan gå och prata nu?!?! Nää... inte riktigt... men inte långt ifrån!


Morris låg på köksbordet igår efter att vi hade ätit middag. Han såg så rolig ut med benen jätteframsträckta :) Gospluppen!


Nej gud va trött jag blev nu! Liksom stannar upp i skrivandet och bara stirrar rakt ut i luften och nästan somnar.. Måste röra på mig innan det är för sent! Iväg till skroten, sen köpa halstabletter!!

later.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!