2011-09-27
 11:01:40

Ansikte.

Nu sitter jag här i träningskläder o har precis druckit en proteinshake till frukost. Ska gå på ett pass MC (cirkelträning), men tog mig inte upp ur sängen tillräckligt tidigt för att hinna äta riktig frukost. Få ta det efteråt. En macka med stekta trattkantareller på kanske?! *mums*
Åt en sån igårkväll när jag kom hem från jobbet. Så himla gott!

Var på hudmottagningen och träffade min läkare Lena igår. Fick en ny salva utskriven som jag ska testa använda i ansiktet istället för kortisonet som jag brukar ha. Det har liksom varit dåligt så länge nu. Den nya, Protopic, har Maja också och hon tycker den är helt underbar, så jag hoppas hoppas hoppas....
Smörjde med den igårkväll och var beredd på att det skulle bli rött och svida jättemkt (Maja och doktorn hade varnat för att man kan reagera så i början) men det hände ingenting. Kändes liksom inget speciellt. Men idag när jag vaknade, och nu fortfarande också så känner jag mig alldeles varm i ansiktet. Fast jag har inte smörjt in nå mer sen igårkväll. Skumt. Men har inte blossat upp och blivit röd iaf. Tack och lov!


Aja nu ska jag borsta tänderna och ta en promenad till Ego!

Ska jobba igen ikväll 14:30-22:30 typ. Samma pass som jag hade igår.
Igår gick det inte så jävla bra... Maskinerna gick jättedåligt och det blev kvarligg.. Alltså vi hann inte köra upp all post innan det var dags att skicka iväg bilarna. Då är det mitt ansvar att bestämma om vi ska ta ett kvarligg eller om vi ska försöka hinna klart på övertid men få sena bilar... Man ska helst inte ha både och, så det fick bli kvarligg. Hppas på ett bättre pass idag! Man blir så jäkla stressad av sånna kvällar som igår...=/


Nej nu måste jag öka! Later.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!