2011-11-02
 09:11:06

Pass

Aaaaj...mina triceps och min rygg! Sjuk träningsvärk efter MC-passet igår! Kan knappt röra armarna. Värst att lyfta dom... så det blir svårt att sätta upp håret osv. Blev helt chockad när jag klev upp ur sängen för en stund sen, för igårkväll kändes det ingenting....

Helene hade gjort sjukt jobbiga cirklar på passet igår. Det var två cirklar.
Först ett uppvärmningsvarv i varje cirkel med 30 sekunder på varje station (5 statiioner/cirkel) sen två varv i varje cirkel med 45 sekunder på varje station.

Ena cirkeln (den värsta) var typ bara armar.
Det var 1.chins, 2.bicepscurl, 3.dips, 4.upphopp med armhävning mellan, 5.armhävningar. Fy fan var armarna var möra sen. Och baksidan av axlarna... måste va efter helveteschinsen!

Andra cirkeln var mer ben och magövningar. Lite lättare, men dock sjukt jobbigt ändå. Effektivt träningspass! :)



På tal om pass... Arbetspasset igårkväll var ju bland det värsta jag varit med om!
Det började bra.. Första gänget började kl.15 och var rätt många så vi blev klar på maskinerna och med en del manuell sortering...
Sen var det ett gäng som skulle börja 17:25.... som inte dök upp! Nej för då var det fel i pricklistan och dom skulle inte alls jobba igår.
Panik.
Lite svårt att få in folk till kvällspasset som drar igång på riktigt vid 18-19 när klockan är 17.30.... EN lyckades jag få in.
Vi fick jobba arslena av oss allihopa istället. Och bögmaskinerna började självklart kångla, så kvällens tekniker fick åka som en jojo runt i lokalen...
Otroligt nog så blev vi klara i tid. Fast jag fick ju såklart sitta kvar en timme längre och rapportera efteråt...


Jaja. Nu ska jag åka till Berit! Lilla fisen. Får se om hon är piggare idag än i måndags.
Sen måste jag snabba mig hem och göra mig klar för jobb, för idag är det möte innan.


Later.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!