2011-11-05
 11:34:19

Morgonträning!

Passade på att kliva upp tidigt o träna på morgonkvisten idag när jag har jobbat förmiddagar i veckan och är lite inne på den dygnsrytmen.

Blev 30min spinning och 30min CXWORX. Ganska lagom såhär på lördagsmorgon. Dock fick jag till det bättre på CXWORX:en idag än första gången jag gick på det..man använder gummiband o gör lite konstiga utfall p axelövningar..så det kändes jobbigare nu! :)

Invigde min nya träningstisha också. Rosa röd för att matcha mitt svettansikte...

Nu ska jag hoppa på Pontus tills han kliver upp. Sen ska jag ta en dusch och äta nått, innan vi åker till Njurunda!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!