2011-11-14
 17:11:48

Lyxmåndag!

Jobbat 05.30-15.30 idag. Sov som ett härk inatt, vaknade hela tiden och var upp och kissade typ 5 gånger. Till slut när klockan ringde 04.00 kändes det nästan som en befrielse att få kliva upp och duscha!

Hade nämligen drömt hela natten att jag åkt till jobbet och kommit på när jag var där att jag var tvungen att duscha, fast det fanns inget schampo och det var karlar i alla duschar... Jobbigt!

Jag sov med honung i hårbotten (skulle visst va bra mot torr hårbotten men det märkte inte jag nått av tyvärr) så var lite orolig över huruvida jag skulle lyckas få bort det.

Nu har jag i alla fall överlevt den lååånga dagen på jobbet och firade detta med god fiskmiddag och ett glas vin med mitt hjärta! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!