2011-11-29
 19:35:48

Hej!

Länge sen!

Jag har knappt suttit vid datorn nånting alls den senaste veckan... bara för att boka träningspass typ.
Jag är så inne i Game of thrones-böckerna som jag hålle på att läsa (2:an nu) så bloggen, facebook och wordfeud har blivit lidande..:P

Jag har jobbat mycket på sistone känns det som också. Men var ledig i helgen iaf.
Då blev det en heldag i stallet på lördagen! Där var det full fart med julpyntning och hamburgergrillning efteråt. Mysigt!


Tog in utebordet i stallet och satt och åt där, för det blåste så ute. Stormen Berit härjade ju i helgen!
Våran egna lilla Berit har satt ordentlig vinterpäls på halsen nu. Men inte så mkt på kroppen eftersom hon haft täcke, så det ser ut som hon har en krage :)



Jag passade även på att julpynta hemma på löragkväll. Pontus var ute och drack öl med ett gäng killar från jobbet, så jag fick pyssla på bäst jag ville.
Var på stan med Elin på dagen och köpte bland annat julgranspynt. Vi ska ha gran i år!
Dock måste jag ta en till sväng på stan någon dag framöver och köpa gardiner...


Mysfrukost i det juliga köket på söndagmorgon.

Sen åkte vi i snöovädret yaya, snö! äntligen!!) till Njurunda och åt middag med mamma och Lasse.
Tog en massa söta bilder på Morris. Han fick stoooora ögon när mamma stod och grejade med något vid diskbänken...Kan ju vara nått gott....!






Oooh, jag har även skaffat en köksmaskin!! Nu ska här bakas, skivas, hackas osv... När jag får tid... Har inte haft det riktigt än...



Tänkte börja med att göra deg till lussekatter!


Men nu har jag inte tid med detta längre. Måste hinna läsa lite mer innan jag ska jobba...

Åååh imorgon ska jag till Hud (och kön. Heter ju mottagningen. Lars på jobbet tycke det är hysteriskt roligt att påpeka...) för att kolla upp om jag kan få kortison för min hårbotten.
Produkterna från apoteket för torr hårbotten som jag använt i typ två månader nu, hjälper ju inte ett skit!!
Börjar bli less på att sprida torrskinn omkring mig från hövvet som en jävla puderdosa....

Lite jobbigt att jag fick en tid på Hud kl.09 på morgonen efter att jag jobbat natt nr.2. Kommer va döende av trötthet.


Aja.. Later!






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!