2011-03-02
 17:16:38

Värsta grejen

Middag nu. Blev röding över från i förrgår så nu har jag kokat lite pasta och äter den med pesto, och en sallad med tomat, basilika och rödlök. Gott! Känner mig duktig :D




Var på stan en sväng förut och tänkte kolla på löparskor med goretex eller nått liknande som funkar bra att springa i på vintern. MEN det var ju lite väl sent ute kanske... Fanns några enstaka... men inget i min storlek. Köpte broddar istället! Alltså inte sånna där klumpiga som gamla tanter spänner runt kängorna, utan några små som sitter på nå slags gummiband som man sätter runt skon. Får ta och testa det nån dag när mina nya kläder kommit! :)


Var förresten in på Hemtex också och frågade om vad det finns för alternativ till en vanlig gardinstång...Eftersom det inte funkade med en sån i vårt kök. Det finns några slags invända hängare som man kan fästa på insidan liksom, i fönsterfodret (?) som man sedan lägger en kortare gardinstång i.... Så nu måste jag bara mäta där igen och se om det kommer passa...


Sen ikväll är det jobb igen. Kväll/natt. Sista passet den här veckan! :)
Kommer börja passet med att ha lönesamtal med min chef också... spännande.

På tal om jobbet: VET NI, jag har glömt att berätta en lite rolig sak....
JAG blev vald till ÅRETS terminalarbetare!! :D  Shit.. Va glad jag blev! Fick två semesterdagar som "pris"! Niiice..
(Vi har ju en Månadens terminalarbetare varje månad, vilket jag blev i början av 2010.. Sen när året är slut väljer cheferna ut en av alla Månadens som blir Årets)


Maja

Woho, grattis! :)


elin

Värsta grejen, grattis :)


ullis

Bra jobbat! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!