2011-03-09
 16:10:37

Semesterplaner!

Idag har vi i princip sovit bort hela dagen.. Pontus har jobbat tre nätter i rad och jag ska börja på min andra i rad inatt, så vi behövde väl sova iofs...

Har suttit och kollat på massa olika ställen att semestra på i Kroatien nu. Vi tänkte ju åka dit i september! :)
Den här gången blir det en lugn o skön charter med sol och bad. Både jag o Pontus känner att vi är sugna på en sån semester istället för en mer aktiv semester som vi hade i San Francisco (och som jag hade i Mexico). Sånt är ju underbart roligt det med, men nu vill vi ha en vecka där vi bara kan slappa och mysa! Funderade först på två veckor, men det blir nog bara en..

Har hittat stället vi vill åka till nu; Brela! På Makarska rivieran.








Inte så tokigt va?! :)

Brela är placerat vid foten av berget Biokovo, omgivet av gröna, hundratals år gammal tallskog, olivträd, vinodlingar och körsbärträd och förstås kristallblått vatten. En 10 km lång strandpromenad följer kusten och på ca20 minuter kan man gå till grannstaden(byn?) Baska Voda.


Aaaah, jag vill åka NU! Men först ska det bli sommar här hemma... sen får vi en förlängd sommar i Brela..
Ska gå ner på ticket nån dag och kolla vad det finns för hotellalternativ och sådär.


NU ska jag ta och göra nått vettigt. Vet inte riktigt vad exakt.... Kolla upp vem det är som har spinningen som jag ska på kl.19 kanske?

Later.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!