2011-03-04
 14:45:51

862

Nu är jag i Njurunda, hemma hos mamma och Lasse och håller katterna sällskap.. Mamma och Lasse har åkt till stockholm på nån teaterweekend. Har varit ute i solen en stund, men blev frusen så jag och Morris gick in.. :P

Igår blev det ingen blogg. Hade fullt upp med först en hälsoinspiratörsutbildning på jobbet, där vi lärde oss att utföra step-test. Kolla pulsen. Vilopuls, arbetspuls o så.. Spännande! Hoppas jag kan få fler på mitt lag att utföra dessa tester bara! Tror jag måste ta och visa för alla på nån apt hur testerna går till.. För det känns som att de flesta tror att det är mycket värre än vad det är... suck.

Igårkväll var vi äntligen ut och åt Maritas födelsedagsmiddag!! Som blivit uppskjuten jättelänge, ganska mycket pga mig... för jag alltid har varit upptagen med jobb, utbildningar, flytt.. Men nu så!
Vi var på Invito och åt trerätters! Det var jättetrevligt och jättegott och inte jätte, men gaanska dyrt hehe.. ;P Har lite bilder från kvällen i telefonen, meeen är ju som sagt ute hos mamma nu och här finns ingen sladd! Visar ikväll kanske :)


Måste ju köra TVÅ "dagens bild" nu eftersom jag missade igår.. Ska se vad det finns för passande bilder här i mammas dator....


4e bilden: En bild på en konstig tid i ditt liv.


Japp, här har vi då mamma och mig framför klippan Sigiriya i Sri Lanka. Det var väl en rätt så konstig tid i mitt liv, då jag träffat John och åkt till Sri Lanka för att gifta oss. Mamma vägrade låta mig åka själv så hon följde med dit i två veckor, och vi åkte på en trevlig veckas rundtur tillsammans runt halva ön typ...!

5e bilden: En gammal bild på dig själv.

En gammal bild på mig i köket här i huset, när morfar fortfarande bodde här. I början av 2006 måste det ha varit..


Nej nu ska jag gå ut en sväng tror jag. Om det inte är på tok för slaskigt överallt.. Men det får det gärna vara förresten, det betyder ju att snön försvinner och VÅREN är påväg!! Härligt :D

Väntar på att Pontus ska komma hit också. Vi tänkte laga middag här ute.. så får katterna sällskap lite längre. Men sen åker vi hem till oss och firar fredagen med ett glas vin! :D

Puss!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!