2011-03-27
 19:06:02

Veckan som gått..

Jag har liksom tagit en liten bloggpaus den här veckan. Så jag kör en sammanfattning...

Måndag
Var på vårdcentralen och visade upp mina eksem. Läkaren blev förskräckt och tyckte det var en idiotisk jäkla byråkrati som gjorde att jag inte fick komma direkt till hud! Han skrev ut en massa nya recept på mediciner åt mig, och en remiss till hud. TACK!

Tisdag
Blev upphämtad kl.06.00 och åkte till Mörsil tillsammans med några andra postisar för att gå steg två av Ledarskapsutbildningen. Vi höll till på ett ställe som hette Kretsloppshuset, restaurang och konferens. De körde på ekologiskt, egenodlat, fairtrade osv. Halva bygnaden var ett växthus.. de hade ett rum md höns, kycklingar o tuppar som man körde kuckelikua lite då och då. Mysigt ställe :)


en liten kyckling som var påväg att smita ur inhägnaden


Middag. Älggryta och ett glas rött!


Vi "spelade kort" på kvällen och gav varandra kort med egenskaper som vi tyckte passade, och skulle motivera dessa. En slags feedbackövning. Här var mina kort. Passar de på mig?

Onsdag
Andra dagen av utbildningen. Sov på ett bed&breakfast Brinkeboda...som nog hade sett sina bästa dagar. Det hade liksom stannat kvar på 80-talet och började kännas ganska skabbigt. Men det var ju bara en natt så det funkade. Delade rum med Sofia från terminalen. Vi låg i sängen och pratade om döden tills vi somnade, haha :P
Själva utbildningen var som vanligt jättegivande, rolig och intressant! Kändes tråkigt att åka därifrån, för vi trivs så bra tillsammans i gruppen! Längtar till nästa gång vi träffas, i Maj vid Höga kusten!


"lärarna" Anders och Staffan. Dom är jättebra!! :)


Martin, Sofia, Erik och Madde..

Torsdag
Hemma i Sundsvall igen. Hälsoinspiratörsdag på First Hotels konferenscenter. Planerade lite för framtiden osv..
Tränade med Elin på Ego. Hon börjar bli en tjockis nu! ;)
Hämtade även ut min One Piece som jag beställt! Blev en lurvig blå som jag ÄLSKAR! Den är det skönaste jag haft på mig någonsin tror jag. Inte vacker dock...haha.



Fredag
Fortsatte trenden med att kliva upp tidigt, gick på ett pass lunchpump!
Fick besök av mamma och moster på eftermiddagen. Trevligt.
Jobbade på Oscar från kl.19. Blev tjejkväll i garderoben med Maja och Maria, alltid kul!

Lördag
En sväng till birsta med Pontus. En löprunda på kvällen och sedan Oscarsjobb igen. Med Maja och en ny tjej; Frida. Värsta kvällen jag varit med om på länge! Men vi överlevde :P

Söndag
Idag har vi bjudit mamma och Lasse på middag! Gjorde helstekt fläskfilé och hasselbackspotatis med mumsig sås och lite grekisk sallad till. Ska snart hiva in en blåbärspaj i ugnen till efterrätt...men vi blev så mätta så väntar en stund!

Nu ska jag sätta mig i soffan och kolla lite hockey med dom andra. Later!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!