2011-03-14
 00:41:16

firestarter

Idag har vi haft svärisarna och Pontus bror här på middag. Vi gjorde viltköttbullar av älgfärs. Blev väldigt mumsigt och uppskattat tror jag :)

Pontus mamma hjälpte mig med lite blomvård av mina stackars skröppliga blommor. Nu är dom friserade och kommer förmodligen/förhoppningsvis ta sig lite bättre!

De hade med sig en kasse med ved från Pontus morfar, och gnistskydd o eldgaffel till öppna spisen! Så nu har vi eldad! Jättemyyysigt och varmt blir de ju också, I like!





Fint va?! Jah älskar min lägenhet!! :D


Ikväll fick jag ett ryck och kom på att jag måste testa mina nya löparkläder. Så jag sprang en runda bort till mitt gamla hem i nacksta, sen tillbaka och bit bortåt södermalm åt andra hållet. Blev ca 6 km. Jag var jättenöjd med kläderna och broddarna! Funkade fint :)

Nu sitter jag nyduschad i mysiga läsfåtöljen och tänkte börja på en ny Isfolketbok. Nr.38 är det dags för nu!
Pontus åkte till jobbet för en stund sen så jag blir ensam inatt... hoppas inte boken är jätteotäck nu. Dom har en tendens att vara det ibland... Jag blir mörkrädd..!! :O



Måste bara kamma håret först innan det torkar i den här löjliga turbanfrisyren.... det blir så konstigt då.
Later.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!