2011-03-19
 07:32:03

uppe med tuppen

Vi ska åka och pimpla på Hästjärn (nånstans mot Holm) idag, så nu blev man tvungen att kliva upp tidigt. Sov ca 5 timmar efter jobbet igår.. och somnade inte förrän 2 inatt.. så jag är lite trött. Kommer somna ovaggad ikväll iaf :)

Kanonväder idag! Ska bli så sköönt att komma ut på isen i solen! Lite svårt att veta hur mycket kläder jag kommer behöva. Sist jag pimplade var ju i början av januari... på Landösjön.. innan soluppgången.. när det var ca 7 minusgrader. Nu är det SOL och 5 plus här.
Meeen lika bra att jag klär på mig ordentligt nu med. Har ju en tendens att ALLTID frysa :/

Måste sluka min avocado och göra mig klar nu. Vi ska ut till timrå och hämta upp Pontus kompis Olle snart.
Later! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!