2011-03-07
 18:04:07

Spring!

Wiho, idag kom mitt paket med träningskläder för utomhuslöpning när det är kallt! :) Synd bara att jag nu ska jobba som en idiot den här veckan och knappast kommer hinna springa nånting, annat än träningen på jobbet på rasterna...


Höhö! Vindtäta lite tjockare tights och en funktionströja.


Ganska tunn, vindtät jacka.


Till sist en väst!

Snyggt var det ju också! :D Nu fick ni se lite av hallen och stöket där runtom också...:P


Har precis ätit middag nu. Älskling gjorde pannkakor! Mumsigt!
Jag köpte med mig två semlor som vi ska äta ikväll tänkte jag. Är ju fettisdagen imorrn, men då jobbar jag ju så vi fuskar och tar det idag istället. Har faktiskt inte ätit nån semla än i år, som  många andra fuskisar gjort! ;P

Men först ska jag till Ego och köra ett pass bodypump. Med Elin faktiskt, trevligt!


Nu innan det är dags att träna ska jag sjunka ner i fåtöljen och läsa lite Isfolket!! Har återupptagit läsandet efter en paus som blev nu när vi flyttat... Blivit helt FAST igen på en gång! Underbara böcker!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!