2011-03-14
 23:30:16

Sol

Nu sitter jag i vardagsrummet med en eld sprakande här brevid och avnjuter en smoothie med hallon, jordgubbar och björnbär! Vardagslyx!



Har varit på pump ikväll. Ny koreografi.. Sådär tyckte jag.. Gillade den förra bättre! Men det tog iaf, huvudsaken det :)
Efter passet solade jag! Första gången jag använt solarium på Ego faktiskt... Jag solar ju inte direkt ofta nuförtiden. Det va väl nå år sen sist. Men tänkte testa om huden blir bättre av det...

När jag kommit hem och duschat så tog jag några halvnakenbilder där man ser hur sårig min kropp är!
Så jag ska komma ihåg hur det är när det är dåligt... så kan jag kolla på dom bilderna och känna mig nöjd sen när det blivit bättre! NÄR det nu blir det.... Men dom bilderna lägger jag nog inte ut här... :P

Nu ka vi se senaste avsnittet av Solsidan! Uppmuntran kan ju behövas.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!