2011-03-31
 17:19:36

Jag är trött!

Har varit ute och gått långpromenad med Elin idag, direkt när jag vaknat.. Fick sms av henne "Det är finväder!" när jag sov... så då vare bara att pallra sig upp :P

En mil gick vi. Upp mot sidsjön och vidare genom Böle och Klissvägen bortöver genom skogen. Spännande, faktiskt aldrig gått där förut! Kul att se nånting nytt :)

Pontus har varit ute i Björköfjärden och pimplat aborre idag.. Han har lagt upp en video på youtube där han drar upp en MINI fisk! hihi.. Soligt och skönt såg det ut att vara!
http://www.youtube.com/watch?v=fkNYTQADjY4
(det ville inte funka att lägga upp videon här nu av nån anledning..)



Nu ska vi åka och handla. Tänkte laga en spenat och fetaostpaj till middag (testa min nya pajform), men jag blev så jäkla trött nu så ja tror jag somnar sittandes snart.... Blir nog lite skräpmat till middag idag. Handlar ingredienserna iaf och lagat paj till middag på lördag kanske.

Skulle egentligen ha jobbat både fredag och lördag på Oscar, men som tur var så är Maja Dahlin en ängel och tog mitt pass på lördag! Sköööönt, jag får vara ledig litegrann! Så då kanske vi åker ut och pimplar på söndag också om det är finväder :)

Men nu behöver jag mat! Later.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!