2011-03-30
 16:57:38

Helmis!

Idag efter jag varit på ett lunchpass bodypump var det bara att gå till apoteket och hämta ut allergitabletter! Min pollennäsa har nämligen vaknat till liv nu. Det har kommit nu i veckan... klia, klia, nysa, snora.. Nu känns det bättre efter tabletten, tack o lov.


Igår var Maja, Marita och Helmer här och fikade på kvällen. Helmer har blivit STOR! Det tycker jag varje gång jag träffar honom, för det är ju alltid ett tag mllan gångerna, och dom växer ju så det knakar i den där åldern! 4 månader, eller vad var det du sa Marita? :)


Helmer har tungan ute (hela tiden!) och Maja blev suddig...


Här leker han på min mage, det var ROLIGT! :)





Kan sitta själv också!



Nu ska jag dricka upp mitt te, blev så frusen efter maten.. Sen ska jag läsa en liiten stund (Isfolket!!) innan det är dags att packa träningsväskan och åka till jobbet! Sista kväll/natten den här veckan... Fast jag jobbar hela helgen på Oscar också tyvärr. Hade varit skönt att va ledig...!! :/


Maja

Åh vad söt Helmer var på första bilden!


Marita

Min lilla söt-tjockis!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!