2011-03-06
 21:07:20

Helgen

Igår var det tjejdag med ett gäng från jobbet. Först hade vi ett pass Zumba i gympasalen på jobbet, med Sara från ego! Det var kul, måste jag börja gå på! :) Efter det åt vi lunch på Tant Anci och fröken Sara. Gött!
Sen tog jag med mig Elin ut till Njurunda och var där ett tag så katterna fick gå ut lite, äta osv. Pontus kom ut dit också så vi åt middag där allihopa.

Idag har jag också varit ut dit en sväng... Hade tänkt strunta i det idag, för mamma och Lasse har ändå kommit hem nu på kvällen. Men mamma ringde imorse och sa att "du kaaan väl åka dit en timme iaf?!" så jag fick lite dålig samvete över kattstackarna och gjorde det då :P Var rätt skönt faktiskt. Tog ett liggunerlag och la mig i en snödriva i solen och läste en stund. Tills Millan blev alldeles galet sällskapssjuk och började vandra runt runt i mitt knä och trampa... upp på axlarna, nosa i ansiktet, svans i näsan... Nej då gick det inte att ligga kvar. Hm.



Aja... Nu ska vi ta och äta lite cheesecake till efterrätt och se ett avsnitt av Planet Earth. En serie med häftiga naturprogram (som gör sig VÄLDIGT bra i våran nya tv!) :D




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!