2011-03-28
 12:23:45

Fuckelse!

Min iphone ställde om sig till sommartid på lödagnatt som den skulle...

Idag klev jag upp kl.10 och gjorde mig klar för spinning 11.45... Innan jag skulle åka slängde jag ett öga på klockan på micron och såg att den var 12.07.... Blev förvirrad, kollade på mobilen.. den var 11.07. Kollade på datorn, den var 12.07.. Vafaaan?! Kollade på Pontus iphone, den var 12.07!! Insåg att jag missat spinningen! HELVETE.

Min mobil hade ändrat sig själv till tidszonen i Berlin helt plötsligt..!! Dumma dumma!!  Jag som var jättepeppad på lite spinning!

Äh, nu tar jag bilen och åker och tröstshoppar istället :P Måste försöka hitta en kökslampa som jag vill ha. Pontus är nog bara glad om han slipper följa med. Kan jag kolla en sväng på HM också. Satt och kollade i katalogen förut och ville ha aaaallt...

Får köra extra hårt när jag tränar ikväll på jobbet istället. Kanske spinning imorgon.

Men fortfarande; SUCK. Jag som har spinningkläderna på mig å allt...buhu buhu!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!