2011-03-16
 15:10:38

Feeesk

Bloggen verkar vara lite trött idag, den vill inte kunna ladda upp bilder. Jag som tänkte fortsätta på den där "dagens bild" grejen, som jag råkat ta en liten paus ifrån tydligen...

Oh well.. Får testa igen sen.

Pratade med tussen för en stund sen. Han klev upp tidigt idag och for till Björköfjärden för att fiska aborre. Han hade fått typ 30 stycken! Så nu får vi middag idag med, tack tack :) Jag hade också viljat följa meeeeed!! Tänk va skönt att vara ute på isen i solen... Men jag hade ju jobbat kväll/natt och sov som en liten gris när han for hemifrån. Vi ska nog åka och fiska med Olle på lördag iaf! Hoppas på finväder då med!

Nej. Jag måste göra ett ryck och klä på mig! Kanske gå ut en sväng innan solen går ner.

Ikväll blire spinning och solarium på det tror jag.. Kommer få värmeslag! :O

Later.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!