2011-03-02
 01:19:29

Ding ding!

Oops.. råkade precis beställa hem en massa träningskläder... Lite vinterlöpargrejer. Har absolut inget sånt, så därför har jag sprungit vääääldigt lite i vinter. Några gånger på bandet på jobbet och nån gång på ego....men det är ju så trååkigt! Så tänkte att nu jävlar..!!

Känns mycke roligare när man har bra grejer! :)

Och så måste jag ju börja träna lite tills det är dags för postmilen i maj..!! Shit det kommer inte gå bra i år känner jag.... Men men, jag får försöka iaf!


Nu borde jag sova egentligen! Har bokat ett lunchpass pump imorrn.. Får se om jag orkar ta mig upp till det, om jag lyckas somna nån gång, eller om det får räcka med träning på jobbet.

Ska ta och montera ihop en lampa från ikea nu. Så blir jag säkert trött :P
Det är en stående, som vi ska ha som läslampa vid fåtöljen i gästrummet..



Taada! Enkelt och bra.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!