2011-03-10
 06:43:57

10e bilden: Någon du tycker är väldigt snäll.


Mamma!! :) Hon är alltid snäll och stället alltid upp! Så pass mycket att jag får dåligt samvete ibland.. Världens bästa mammaja!

Skickade ett sms till henne nyss om att hon ska köra försiktigt till jobbet... för fy faan va halt det var när jag åkte hem från jobbet nu för en 45 minuter sen! Det SNÖADE ju lite inatt..!! Fasen.. bort dumma kyla och hit med sommaren nu!

ÅHÅH!! Fick höra en sak på jobbet inatt...
Vissa personer tycker tydligen att jag kör över dom när jag är ansvarig. Och så har dom pratat med varandra om det tydligen....

Åååhå haha jag blir så irriterad på sånt där! Vafan, om nån har problem med mig så får dom väl ta det MED MIG?!
Jag kan inte förstå när jag skulle ha "kört över" nån heller... (Sån är väl inte jag, hallå..?!)

Det kanske är detta med att jag blev Årets Terminalarbetare som sticker "folk" lite i ögonen. En ung "ny" och tjej dessutom, liksom.. Varför ska hon komma och säga till MIG vad JAG ska göra, och tro att hpn är nått och kan bättre än mig?! huh! Och nu blev hon Årets terminalarbetare också och FICK TVÅ SEMESTERDAGAR!! Varför får inte alla andra också två semester dagar?!

Ja alltså jag kan tänka mig att det är ungefär så vissa tänker... kanske.

Men för det första så har det aldrig varit min mening att köra över nån, och jag hade inte den blekaste aning om att det uppfattats som att jag skulle ha gjort det. Konstigt tycker jag. När hände detta? När jag bad en viss person att köra maskinen så som det är tänkt att man ska...?
Sen så var det väl inte mitt fel att jag blev årets terminalarbetare?! Jag BAD inte om att få två semesterdagar..! Lagledarna och processledarna röstade, och jag fick semesterdagar som pris.

Svenska avundsjukan eller vad brukar det kallas?


Oj det blev en lång utläggning det här. Satt och hetsade upp mig själv lite här nu hehe.. Men ja, skitsamma.
Jag jobbar som jag gör och tänker inte ändra mig. (dessutom verkar det gå hem hos cheferna så, höhö)


Nu sova. GONATT! :)


Mira

Meeeh! vilka störda typer! Kan ju gissa mej till vilka det skulle kunna vara. Jag tycker inte att du kör över nån iaf..! =)



Ni glömde mej föresten!! =( Ingen som kom o sa till när vi fick gå..



PUBLICERAT: 2011-03-10, 07:12:24 | URL: http://perhede.blogg.se/
Sandra

men hallå??? dom är så jävla bitter! det är inget dagis precis.. man är där för att jobba inte att sitta på sitt feta arsle och "prata" skit i dom och kör dit race tycker jag. avundsjuka är vad det kallas! gaahh.. va arg jag blev nu :P



PUBLICERAT: 2011-03-10, 14:17:29 | URL: http://sandradeee.blogg.se/
Eva

Dom tål inte att nån som är yngre och dessutom är tjej, kommer dit o jobbar bättre än dom.

Skit i dom, det viktigaste är ju att processledarna tycker att du är duktig. :)



PUBLICERAT: 2011-03-11, 00:13:37 | URL: http://cizzibellan.blogg.se/
Pontus

Du kör alltid över mig på jobbet! sluta upp me de :(



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!