2011-06-07
 23:09:14

Hästbrevbäring

Nu har jag precis kvällsfikat lite efter jobbet. Verum Hälsofil Blåbär med Kellog's allbran! Min favvo! Det kan man äta om man är sugen på nått gott och inte vill va onyttig! :)


Måste gå och lägga mig snart..
Ska upp tidigt imorgon och jobba som brevbärare!
Spännande... Läskigt att komma till en ny arbetsplats med massa nytt folk! Men roligt också. Och så kommer minst två som jag känner från terminalen finnas där också...
Typiskt att jag FORTFARANDE inte har nån röst! Kul att vara helt jätteheees när man träffar massa nya människor. Perfeeekt.

Får se om jag kan få sluta lite tidigare imorgon än 17.30 som det står på mitt schema.... Ska nämligen till Söråker på släktmiddag med Pontus släktingar. (om jag är snäll o duktig får jag säkert gå lite tidigare..hihi)
Ska fira Gustavs student i förskott eftersom jag inte kommer vara med när han går ut på torsdag. För då är jag i Gävle och firar min lilla kusin som också tar studenten då!




Ja just det, var ju och red Berit idag. Det gick jättebra! Red ut ensam idag, fanns ingen i stallet att sällskapa med. Men det är mysigt att rida själv också tycker jag. Kvalitétid med Bettan.
Varmt och underbart väder var det ju också!



Berit är faktiskt helt perfekt måste jag säga!!
Precis en sån häst som jag önskat att jag skulle hitta och få börja rida..!! :D

Hon är lagomt stor, snäll och pigg. Samtidigt väldigt lydig och håller inte på och bråkar när man rider.
Sköna gångarter har hon också.
Och så har hon en jättetrevlig och vettig ägare!
Stallet hon står i är bra också! Ordning och reda. I like! :)




Ikväll åt vi middag på balkongen! (stekt strömming från igår, ohlala)
Har ju pimpat där ute nu med nya möbler! Postade ett mms-inlägg med bild på det, men det kom aldrig upp på bloggen. Jäkla skit blogg.se!

Såhär ser det ut! Med fina blommor från svärmors trädgård på bordet, och min lilla tomatplanta och en timjankruka där också...




Nice va? :)
Perfekt att stolarna går att luta rätt mycket bakåt så man kan sitta där och sola också. Somnade i det läget igår på eftermiddan... farligt skönt.



Nej nu ska jag gå och lägga mig! Trött som fasen faktiskt. Pontus ska jobba natt så det blir jag och Isis nu...

Gonatt!




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!