2011-06-05
 20:32:24

Krassel

Nu sitter jag halvnaken i köket och läser lite bloggar. Kom precis att tänka på att jag inte har några kläder på överkroppen och man ser in hit från huset snett ovanför... hmm, kanske borde klä på mig?
Aja, snart. Dom ser väl mest bara ryggen ändå.


Varit hos mamma och Lasse idag. Blev grillat i deras nya grill till middag. Mumsigt!


Satt ute och solade ett tag, men det var ganska kallt i luften idag ändå.. fast varmt i solen.
Jag är ju inte helt hundra frisk så jag svettades och frös omvartannat.  Låter som nån jävla whiskeygubbe med tokhes röst. Snorar och hostar. Blir kanske ingen träning imorrn som jag tänkt =/


Jag måste bli frisk fort nu så jag kan rida Berit nån dag i veckan.
Tisdag skulle va perfekt. Men mår jag såhär redan innan så kommer det bli jobbigt med lite allergi på det... Näsan rinner ju som en vattenkran redan nu liksom.

Har några fina bilder på henne sen i torsdags! :)



Man måste alltid ställa in henne i boxen efter man tagit in henne från hagen, innan man ska rida så hon får kissa. Hon gör nämligen aldrig det utomhus. Hon tycker inte om att det skvätter mot marken på benen!
Hehe fisförnäma häst :P



Haru nått ätbart dääär?


Miss Beauty, sötnos!

Nu håller Pontus på och knyter nån fiskelina.. Till mig! Jag får tydligen följa med till Bergeforsen och flugfiska imorrn med honom och Olle. How nice! Hoppas det blir finväder då.



På tisdag jobbar jag nästa gång. Ska vara i värdet då och "se hur dom jobbar där" typ. Eftersom jag går och övar som processledare så tyckte chefen att jag ska få se allt runtomkring liksom. Så på tisdag blir det värdet (där jag dock hoppat in och jobbat några nätter förut, så jag vet ju redan ungefär hur det går till), sen på onsdag ska jag vara på ett brevbärarkontor! DET ska bli spännande! :)

Torsdag är jag ledig. Då ska jag och mamma åka till Gävle för att gå på min kusins student! Passade på att ta ledigt även fredag, så det blir låånghelg! Skönt!

Nästa vecka ska jag även då vara en dag på Enhörningen (brevbärarkontoret), och sedan en dag på Direktinlämningen som är hos oss på terminalen. Har egentligen ingen aning om vad dom gör (alladin, vif o frankeringsservice..ööh?), så det blir lite spännande också.


Nej nu blir det violäge i soffan med en kopp te! *hosta hosta harkla kraxa*


Jag i fredags hos Maja!


Lejtöör!






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!