2011-06-28
 00:26:01

Back in the days

Ikväll var det MYCKE post och flera sena transporter! Var på håret att vi hann!
Jag börjar inse att jag verkligen måste hålla mig lugn för om man stressar upp sig för mycket kommer man (eller iaf jag) aldrig palla det här jobbet...!!
MEN det gick bra ikväll ändå faktiskt. Fick ringa Rikstransporter och fick lov att skicka flygbilarna 15 min senare. Tack o lov.


Hade tänkt träna efter jobbet men jag blev inte klar med allt skrivbordsarbete förrän fram emot kl.23... och då orkade jag verkligen inte. Cykelturen hem fick räcka... :/

Imorgon ska jag rida Berit innan det är dags att jobba igen! Kommer inte hinna med nån träning imorgon heller då.
Träningen har blivit lidande sen jag började rida och jobba som processledare. Meeen det är nog värt det. Till hösten går det nog bättre med träningen också, när det inte är lika mycket finväder man vill vara ute i....




Satt och kollade på gamla bilder. Det är ju alltid kul! :)
Här är några för ganska precis 2 år sen! 2009-06-...


Var på fest hos Brittan med Elin, Gaby och Frida!


Hälsade på Mira och en alldeles färsk liten Harry! (och nu kommer snart hans lilla syskon!)


Hälsade på Sandra som var barnvakt åt en liiiten Vilma! Som också ska få ett syskon tänkte jag skriva... men nääj! :P


Sandra och Marita på midsommarfest i Svedje. Innan de blev mammaor till Helmer och Vincent!


Shit vad mycket som har hänt på dom senaste två åren alltså! Sjukt... Livet rullar på liksom. Snart går man i pension....!!! Nä men fort går det iaf.


Nej nu ska jag sluta blicka bakåt och börja blicka framåt. Mot sängen som väntar på mig!
Måste sova. Imorgon ska jag göra ett tappert försök att kliva upp TIDIGT! Iaf 9. Ska ju åka och rida! :)


Gutennacht!


Sandra

men guuu! 2 årsen! tyckte det var nyss wilma var så liten :P vi ses ikväll :)



PUBLICERAT: 2011-06-28, 12:53:58 | URL: http://sandradeee.blogg.se/
marita

haha vafan har jag på mig!?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!