2011-06-21
 15:39:20

Hårt jobb.

Godmorgon....?!

Natten på jobbet inatt var TUNG! 7 ton, närmare bestämt!
Det är några kg mer än vi brukar få (mycket nu före midsommar) så det blev tokstressigt och skitmycke överallt.
MEN vi klarade det! Woho :) Bara några bilar som gick 4 minuter sent...
-4 är gränsen för hur sent de får gå utan att jag behöver rapportera, så det va ju bra..

Bra att jag fick ha ett sånt grispass så jag vet hur det känns. Det kan inte bli mycke värre liksom, å ändå gick det bra.


Idag är jag ledig!
Dock inte så himla mycke kvar av dagen när man sovit till kl.14.... Men skönt att bara va ledig ikväll och få gå och lägga sig när man vill.

Om en timme eller så, när mamma slutar jobbet, ska vi åka till stallet! Hon vill följa med och träffa Berit :)
Ska rida nån kortare sväng så kan mamma följa med på en promenad.

Ska snabba mig och dammsuga nu innan vi ska åka. Ser ut litegrann som en soptipp här känner jag. Ok jag överdriver säkert... Men det är dammigt och massa skräp överallt på golven. Inte okej!

Lägger in lite bilder ikväll tror jag. Later!


Hittade förresten några JÄTTEINA bilder på Berit på Emmys blogg. Lånar dom lite :)


Linn och Bettan


Snyggingen!




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!