2011-06-20
 00:07:27

Allt möjligt

Länge sen jag skrev nånting nu. Den här veckan har mestadels bestått av JOBB.. Hade som sagt mitt första pass som Processledare ensam (utan att ha med nån av dom andra PL:arna) i torsdags förmiddag. Det gick bra, även fast det var mycket att göra och för lite personal...

Nu i veckan ska jag jobba måndagnatt (öva med Christer), sen har jag kvällspass på onsdag och torsdag. Onsdagspasset ska jag och Sofia (som också går och övar) ha tillsammans. Det kommer nog va rätt mycket då... Alltid skitmycke post veckan innan midsommar!
Sen på torsdag har jag mitt första kvällspass ensam! Iiih... lite nervös! MEN det går nog bra känns det som ändå. Bara man har tillräckligt med folk och lyckas få till en bra rotationslista. Det är det som är svårast nästan....


Igår var det lite utgång med mitt lag på jobbet. Vi tog en öl på Irish, åt middag på O´learys och sen en till öl på Bishops. Sen gick jag hem fatiskt. Ville vara pigg idag!



Har varit och ridit Berit idag ♥
Hon går på bete i sommarhagen nu dygnet runt, så det är bara komma dit och rida. Ingen mat som ska göras iordning eller box som ska mockas... Väldigt bekvämt :)

Efter jag varit i stallet så åkte vi ut till mamma och Lasse och blev bjudna på middag. Paj, sill o pärer till förrätt. Lammstek till varmrätt. Frukt och bär i ugnen med vit choklad på och glass till efterrätt (det hade ju nått namn också, men vad var det??). Väldans gott!

Imorgon måste jag träna! Har faktiskt hunnit med några pass i gymmet dom senaste dagarna. Men nu har jag ätit så mycket i helgen så jag skulle vilja köra lite mer kondition. Har ju inte kunnat göra det på evigheter på grund av hostan... men den har faktiskt blivit mycket bättre nu! Tror inte jag hostat nånting idag?!? Woho! *bokar spinning dirr!*


Fick tillbaka min kamera som mamma lånade när dom åkte till cypern. I den fanns även bilder från Matthias student i Gävle! :)


Matthias och hans söta flickvän Maria!


Grabbarna Berg och lilla jag :)


Mammsen och Bergsen


Visste hade han en häftig skylt?! Han är utklädd till nån i Turtles på bilden tror jag ;P


Andreas och mamma utanför Vasaskolan


jag och Bengan!

That's that.





Oooh jag har ju även beställt två bikinisar från Victoria's Secret som jag hämtade ut här om dan! Dom sitter såååå bra!!Som en smäck! Nöjd. Kommer kanske bli tvungen att beställa fler.....hehe... Men ska försöka hålla mig till nästa säsong.. hehe... bikiniberoende...lite lätt..hehe.
Sånnahär blev det:


Snygga?

Tycker VS borde öppna nån affär i Sverige också!! Det borde komma... Skulle va himla uppskattat ju! Jobbigt att behöva betala frakten från USA när man beställer....

Nu ska bara sommaren ta och KOMMA TILLBAKA till Sundsvall så jag kan få inviga dom!! Tack.


OJ glömda posta det här inlägget märker jag nu nån timme senare.. Hehe. Skulle precis stänga av datorn och gå och lägga mig nu. Suttit och slösurfat länge nog nu. Gonatt!








KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!