2011-06-12
 23:20:39

hey baby hey baby hey

Har varit i Pontus stuga i Storsand idag också. Legat på stranden hela daaan!:)

När vi kom ut dit så började det plötsligt blåsa lite och man såg att det var fula moln ute till havs och längre inåt landet. Mamma ringde och sa att i Njurunda hade vädret slagit om på en minut från stekande värme till ishavsvindar :P
Vi klarade oss NÄSTAN. Efter nån timme kom det en störtskur med regn så vi fick springa upp i skogsbrynet och ta skydd. Men det blåste fort förbi och sedan var det strålande sol resten av dan!

Åt middag där ute idag med. Sen åkte vi hem. Jag bytte om lite snabbt och åkte direkt vidare till stallet.


Hästarna har precis blivit släppta på bete i sommarhagen nu, och Berit var inte alls nöjd med att behöva lämna den... Hon gäggade så jag nästan blev döv när jag tog in henne.. hehe.

Hon hade gräsfläckar ÖVERALLT också. Kul med vita hästar.... dom blir inte alls smutsiga... *mummel*


Blev en ridtur med myket trav o galopp för hon var så pigg! När hon hade fått springa av sig lite så gick hon faktiskt riktigt fint :)




Åh förresten, från det ena till det andra! I fredagskväll var jag hos Maja och spelade spel med henne, Marita och Emelie. Tove och Helmer var också med. Har en massa söta bilder på dom! Det är så sjukt vad dom växer fort alltså!! Jag blir förvånad varje gång, hehe..


Helmer sitter relativt stilla på golvet medans Tove far omkring och ska vara överallt samtidigt. Aktiv tjej ;)
Helmer har börjat åla sig framåt nu han med.


Söta! Helmer kräktes lite (två gånger) på Majas vita matta och han skrattade hela tiden!! :)


Även att nästan alla jag känner är gravida nu! Ok en liten överdrift då... Men iaf 5 stycken! Som ska ha barn nästan samtidigt allihopa. Värsta babyboomen!
Jag och Pontus väntar nog nått år till innan vi ger oss in på det där iaf :)



Nu ska jag fläta mitt nyduschade blöta hår och göra mig redo för sängen. Imorgon börjar jag jobba kl.08.
Det står "TS" på schemat imorgon. Det står för Tomas Söderberg :P Han ska gå igenom en massa grejer som man behöver kunna som processledare med mig och Sofia. Kommer va en massa datagrejer, regler osv osv....

Efter jobbet imorgon ska ha TRÄNA!!! Nu skiter jag i min jäva hosta!! Har inte tränat på över en vecka, och jag håller på att få nå fel!! Det är inte okej med sånna uppefåll! Usch. Ska se om det finns nått pump jag kan gå på. Annars blire crosstrainer 30min + gymmet. Därmed basta! :P


Later!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!