2011-06-15
 19:22:50

Uppfräschade och glittriga naglar! :) Var ...

img_1370 (MMS)

Uppfräschade och glittriga naglar! :) Var hos "nagel-lina" och fixade naglarna idag direkt efter jobbet. Visst blev det bra?! Jättenöjd som vanligt. Jag var dock sjukt trött efter mitt första riktigt grisiga pass som processledare.. Hann knappt ta nån lunch idag! Slängde i mig matlådan inne på kontoret 1,5h efter lunchrasten... MEN även fast jag var dödligt trött efter jobb+nagelfix gick jag till Ego o körde ett styrkepass! *solt över mig själv* Nu ska jag äta äggmacka till middag sen är det nog bara att supa i säng. Tack o hej.


Sofie

Haha, STUPA i säng då.. Inte supa :p



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!