2011-06-23
 13:24:54

Torsdag

När jag skulle blogga igårkväll så funkade inte sidan överhuvudtaget.. så bilderna som jag tänkt lägga in då kommer nu istället..





Mamma tog några bilder på mig och Berit när hon var med till stallet i förrgår.
Det blåste som fan!



Blev en trevlig ridtur även fast det var storm och lite regn i luften.

Väl tillbaka i hagen så gick Berit till attack mot ett gäng nya hästar som precis kommit dit. (Tror dom ska stå där över sommaren... Hästar från riskolan.)

Var lite kul att se hur Lillhällomshästarna gaddade ihop sig mot nykomlingarna... :P


De gamla vanliga gänget stirrar på dom nya...


..och ATTACK!

:)


Nej nu måste jag försöka väcka Pontus snart. Börjar jobba om en timme och jag tror jag vill ha skjuts. Han vill nog ha bilen ikväll så då får han vackert skjutsa mig först då. Hade tänkt cykla som vanligt, men det ser ju ut att bli regn när som helst?!


Ikväll är min första kväll som processledare ensam!! :O

Men jag är rätt lugn faktiskt. Igår var det jag och Sofia som hade kvällen tillsammans och det gick hur bra som helst. Jag blec tvungen att ringa Rikstransporter för att dirigera om en bil från Ånge som innehöll ett värde...Som inte skulle hinna i tid in till oss innan nästa avgående bil. Hihi, jag fick göra nått viktigt! ;)

Ikväll är vi färre folk. Men posten går senare för det går som en fredag, så det ska nog va rätt lugnt.

Later!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!