2011-06-09
 07:39:35

Studenten

Nu sitter jag och äter frukost och väntar på mamma. Hon och jag ska åka till Gävle! Blir mycket åkande idag... Både ner och upp på samma dag. Efter studentfirandet av lill(stor)kusin är över så åker vi hem igen.


Idag får mamma köra! Iaf på hemvägen. Så jag kan dricka nått gott till maten.
Igår hos Pontus familj drack dom vin från Robert Mondavi (San Francisco). Pontus paxade passagerarsidan och vinet, och jag var såååå sugen... men blev tvungen att köra. Det positiva var väl att jag var nykter och tog en promenad när jag kom hem istället då!

Det var jättefint uppe vid Sidsjön igårkväll. Gick förbi där bland annat..





Tråkigt att Gustav och Matthias tar studenten samma dag! Jag vill ju vara med Pontus o gänget idag också. Synd.
Såhär stilig var min älskling iaf igårkväll när jag kom hem från promenaden... Han höll på och prova kläder tills idag :)


Och så en kavaj över det. Oooh nice! Skjorta och kavaj skulle han faktiskt kunna få ha oftare, I like! ;)


Nej nu måste jag göra mig klar. Tar på mig shorts och packar ner en klänning.
Så härligt väder!! Vad skönt för studenterna att det inte regnar eller nått.. Det är typ likafint som när jag tog studenten! Den dan small det till och sommaren kom typ...


Aja.. Later!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!