2011-06-14
 14:02:59

Sovmorgon

Idag blev det en riktig sovardag! Det var så skönt i sängen så jag tog mig inte ens upp när klockan ringde 11. Snoozade en timme till... Skitväder ute så man får väl passa på!

Hade egentligen tänkt träna MC lunchpass idag. Men blev så pass hostig efter 20 min på crosstrainern igår, så sådana konditionspass får nog vänta lite till... Körde i alla fall gym 40 min ochsen Core igår så det känns rätt ok ändå.


Har bokat tid för att fixa naglarna imorgon. Dom har hållt ännu bättre nu, 4 veckor! Kanske blir starkare för varje gång? Så skönt att slippa mina egna veka naglar som alltid skivade sig och fick sprickor lååångt in...aj aj.
Nu slipper jag den smärtan plus att dom är snygga. Perfekt ju! :)


Ska väcka Pontus nu tror jag.. Han har jobbat natt så han sover än. Men nu får det va nog! Jag är uttråkad och vill ha sällskap..hehe..


Gustaf och Pontus på Gustafs student! Stiligt :)


Hmm jag börjar jobba kl.16 idag. Om två timmar. Kanske dags att klä på sig snart också... suck.

Later!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!