2011-06-30
 22:37:23

Regn på gång?

Oj vad varmt det har varit idag! Igen. Passade på att byta om från dom otroooligt varma teknikerbyxorna till shorts på lunchen idag... cyklade iväg och köpte en sallad och satt ute o åt.

Nu har jag hört att det ska bli sämre väder i flera veckor framöver!! :( Jag som bara jobbar en vecka till och sen har jag semester!! Fint väder  då tack!
Men men... Skön med lite svalka i ett par dagar iaf. (inte längre!) Kan jag passa på att ta igen missad träning också!


Cyklade till Lillhällom idag för att ta en barbackatur bort till sjön med Sandra. Hon måste visa mig vägen dit för jag hittar inte...
Men när jag tagit in Berit från hagen såg jag att hon hade ett märke på sitt ena framknä, och det var helt svullet! Hon haltade litegrann så det blev ingen ridtur för mig. Tråkigt!
Pysslade om Berit litegrann i alla fall, och tog en promenad med henne en liten sväng. Nu står hon inne inatt för hon ska skos imorgonbitti. Får vi se om det blivit nån förändring tills imorgon. Ska dit igen på lörag. Hoppas hon går att rida då! (fast då lär det väl regna så det blir nog ingen tur till nån sjö iaf....)


Nu kom Pontus hem från jobbet! Wiho! Jag ska ta en dusch för jag är full av hästdamm.. sen mysa i soffan! ♥

Han var ju förresten i Olles stuga och fiskade igår. Dom fick typ mer än 30 aborrar! Och STORA var dom också!!









Vi åt stekt aborre till middag idag. Mums! :)


Adios.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!