2011-06-08
 23:45:22

Niceigt

Nu har jag precis kommit hem från en kvällspromenad på 8,5km. Kände att jag behövde röra på mig lite efter middagen i Söråker med Pontus familj. Skulle vilja ut och springa eller gå och träna!! MEN jag låter fortfarande som att jag har rökt i 100 år utan avbrott med värsta hesa rösten och hostattacker. Mellan hostan så mår jag dock hur bra som helst! Så DÅ känns det som att jag skulle kunna träna... Sen säger jag något och blir påmind om att "just det, jag är ju inte riktigt frisk"... suck!
Fick således duga med en promenad.


Dagen idag på Ehörningen gick jättebra! Fick kamma post (sortera alltså), köra stooor postbil till Ica och OK med aviserade paket, fixa med eftersändningar osv.


Där bor vi i kamfacket! Nilsson Geijer där i mitten..

Fick sluta tidigt också (tack tack!) så jag hann i god tid ut till Söråker!



Helt underbart väder hela dagen och kvällen så vi satt ute och åt middag i deras mysiga trädgård :)
Some photos...


Fin rabatt med en halvt nedgrävd kruka. Gillade det :)




Christoffer (farbror) och Gustav (som tar studenten imorgon!)


Pontus och han mor. Hon har tagit körkort nu!! :)


Jag ser dum ut men det bju ja på! ;P


Nu ska jag soooova! Pontus har redan lagt sig så jag får öka lite nu innan han somnar.
Man vll ju liksom slippa snarket höhö....


Natti natti!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!