2011-06-02
 10:19:32

News

Igår blev det en heldag på Birsta! :) (Pontus var inte lika förtjust över detta) Kollade på möbler till balkongen, köpte nya ridkläder och Pontus köpte nya fiskeskor o byxor.. Sen sprang jag i massa klädaffärer och hittade sjävklart nada. Jo, köpte lite smycken faktiskt....


Åt köttbullar till middag på ikea. Första gången jag äter deras köttbullar. Blev inte speciellt imponerad. Bleka köttbullar, äckelmos och allt dränkt i blaskig brunsås.... Nej usch alldeles för mycket som skolmat tyckte jag :P Pontus gillar det däremot.... Aja, det var ju billigt iaf! Och jag är inte den som är den. Åt ju upp ändå såklart.


Vi hittade även balkongmöbler på Ica Maxi när vi skulle handla där innan vi åkte hem! Där var det billigare och snyggare än dom vi tänkt köpa på Jysk! :) Dock var peketen för stora för våran lilla bil, så jag ska åka dit med mamma i eftermiddag och köpa!


Men nu först ska jag cykla till stan en sväng. Måste köpa en ny näspiercing. Tappat den som vanligt. Det händer alltid! Alternativt att stenen i den ramlar bort... Ingen bra kvalité direkt. Men de är så billiga så skitsamma...


Sen ska jag cykla till stallet och rida Berit! (måste cykla dit också för Pontus ska åka och fiska, alltså ta bilen...)
Ska inviga mina nya ridkläder! Woho :D Mina gamla ridskor och chaps har jag haft sen jag var typ 12år...!! (fattar inte att inte skorna var för stora då???) Tyckte jag kunde kosta på mig lite nytt!


Later!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!