2011-06-29
 22:43:00

Kvällsnjutning

Dagen på jobbet instägd bortifrån det underbara vädret kändes ju hemskt! Dock hade vi det rätt bra och fick ta några raster så vi kunde sitta ute i solen ett tag iaf! :)


Efter jobbet blev det hem och steka lite på balkongen... Sen gick jag till stan istället. Var för varmt på balkngen...!
Bokade en tid hos frissan för klippning och färgning på fredag! Yay!


Svettades i dom här kläderna... Sjukt varmt! :D


Middagen blev jordgubbar hos Maja, innan vi tog en promenad bort till Folkets Park för minigolf med henne o Ullis!
Maja är helt sanslös med sina tvångstankar innan hon kan lämna hemmet alltså!
Haha, har aldrig sett nå värre ;)



Först står hon och STIRRAR på spisen i typ 10 sekunder för att försäkra sig om att inga plattor är på.
Sen ber hon mig att titta också, för säkerhets skull. Jag tittar... neej inga plattor på! Då går vi ut genom dörren...
Men då blir hon osäker igen och måste springa in för att kolla plattorna EN GÅNG TILL!
Haha. Alltid. Knas.

Off to the minigolf!
Ullis vann. Maja kom tvåa och jag sist dårå.... Jävulusiskt irriterad man kan bli på fucking mnigolf alltså! Vissa gånger går det riktigt bra. Sen fast jag tycker att jag gör exakt likadant hela tiden så går det åt helvete.... suck.
Men det var trevligt ändå! :)





På prispallen.....Jag är lite sur :P

Efter golfen tog vi en glass i hamnträdgården.

Och vet ni vad? JAG HAR INTE TRÄNAT IDAG HELLER!! Åååh... får ångest. Men det var så soligt och varmt ute när jag cyklade från jobbet så jag kuuunde bara inte svänga in på Ego. Får träna 10 gånger så hårt när det blir skitväder till helgen istället!!



Nu ska jag göra mig klar för sängen. Sova sova. Upp och jobba dag imorgon med :( Sen ska jag rida Berit!

Natti natti!





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!