2011-06-05
 12:36:27

Klassträff

Nu är jag åter levande.

I fredags på jobbet kände jag hur jag blev mer och mer förkyld..Halsen började göra ont och frossan kom krypandea.. Men det var inte så mkt att göra åt det, jag sjulle ju på klassåterträff på kvällen!

Efter jobbet åkte jag direkt till Maja på fördrink. Jag, Maja, Anna, Ullis och Madde var det. Väldigt trevlgt! Sen gick vi ner till Irish för att möta resten av klassen.... Som aldrig kom!! Några från paralellklasserna var där, men IGEN annan från våran klass. Sen när vi var på Aveny för att äta middagen så var det EN till som kom, nämligen Bea.

Blev så besviken! Himla dålig stil av resten av klassen!! Men vi hade ju faktiskt kul ändå! :)





Igår var jag sjuk då. Blev ingen grillning hos mamma utan låg utslagen i sängen hela dagen!
Men nu är jag bättre så nu ska vi åka!

Återkommer senare.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!