2011-06-29
 07:21:24

Instängd!

Fy faan vad hemskt det känns att jag ska jobba DAG nu när det är sånt här kanonväder!! kl.08-16.30 är jag instängt på terminalen. Ska leka tekniker resten av den här veckan. Gå med teknik alltså och lära sig ett och annat...


Jag vill ut i solen!! Det är ju bikiniläge nu!! Buhu...


Pontus ska åka till Olles stuga och fiska aborre idag! AVUNDSJUK! Han kommer bli så jäkla brun när han ska sitta i en båt hela dan....



Ikväll ska jag iaf träffa Maja, Marita och Ullis! Vi hade tänkt baka och ha myskväll men om det är sånt här väder vill man ju va ute! Så det kanske blir minigolf istället :)


Nu måste jag göra mej redo.
Adjö.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!