2011-06-10
 10:42:45

Hot!

Shit alltså, nu är det 40 grader i solen på köksfönstret och 22 i skuggan på baksidan! VÄLKOMMEN SOMMAR!! :D


Och jag som ska cykla hela vägen till stallet, rida och sen cykla hem igen... Blir nog en lugn barbackatur idag så Berit slipper en svettig sadel...


Efter det ska jag cykla (hade jag tänkt) till Skönsberg och spela minigolf med några tjejer från jobbet! Skilkuul!! Var alldeles för länge sen jag träffade dem. Speciellt Catrin som flyttat söderut. Var väl ett år sen vi sågs minst?


Igårkväll när jag hade kommit hem från studenten i Gävle åkte jag och Pontus till spikarna och fiskade strömming! Jättefin kväll där ute! Dock inte så mkt fisk... Inte som sist iaf.




Det var inte så kallt. Men lite myggigt för det blåste så lite....


Vi fick en kompis! En väldigt närgången svan..




Vackert!



Nu ska jag klä på mig så lite kläder som möjligt och cykla iväg! :P
Later dudes.


Sandra

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! va kul det kommer bli! vi måste äta glass åxå ;P ses sen!



PUBLICERAT: 2011-06-10, 11:56:53 | URL: http://sandradeee.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!