2011-06-11
 21:19:13

Glassigt

Åååh det är så NJUUUT nu när det är sommar på riktigt och man kan ligga på stranden och bada i havet! Det här har jag längtat efter sen förra sommaren. Helt underbaaaart!

Lite bilder från dagen!


Bröderna Geijer :)


Schteeek!


Det kom en liten Jackrussel och hälsade på! :)


Han var som en liten båt och älskade att vara i vattnet. Ge mig en sån hund!!


Till middag blev det grillat! Pontus morfar och moster skötte grillen.


Pontus och kusinen Philip


Nu har jag precis tagit en KALL dusch, så man ska kunna sova ikväll utan att få värmeslag. Dock är jag redan varm igen.

Ska joina min kära sambo på balkongen nu med ett glas rött och lite chips.

Life is good! ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!