2011-06-25
 00:02:56

Glad Midsommar!

Har firat dagen med att rida Berit (i spöregn.. blöt ända in till trosor och bh!) och sedan äta middag hos Pontus föräldrar i Söråker. I Söråker var det stålande sol minsann....

Pontus mamma sitter alltid och stickar, så idag passade jag på att lära mig! Var ju hundra år sen sist... Så nu har jag suttit och stickat på nåntig blått ett tag. Det blir väl en halsduk. Eller en grytlapp om tålamodet sinar :)



Fortsatte med stickandet när vi kom hem. Går bättre och bättre... Dock får jag kramp i fingrarna...



Har på mig en ny klänning från Indiska idag som jag impulsköpte för ett tag sen för den var så söt!





Den korallrosa färgen matchade mina nageltoppar, wöhöu!


Flääätaaa... As usual.

Det är så bekvämt med flätat hår har jag upptäckt. Speciellt när man har eksem lite här och där som kräver feta krämer. Feta krämer+hår är ingen bra kombo...


På tal om HÅR så fick Pontus ett ryck och bestämde sig för att skaffa sommarfrisyr idag :)

Först såg han ut såhär...



Sen testade vi en liten lugg!


Sen rök även den. Tack. Så nu är han snaggad och snygg!


Nej nu ska vi gå och lägga oss. Ska kliva upp hyffsad tid imorgon och åka till Pontus kompis Olles stuga nånstans mot Kramforshållet.
Ska fiska! What else?

Gonatt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!