2011-01-18
 15:26:33

Världens finaste 2:a till salu! (snyft...)

Nu ligger min kära, fina, underbara lägenhet ute på Hemnet! Jag får lite separationsångest.... Jag älskar den här lägenheten och skulle ALDRIG vilja flytta... om det inte var för att jag träffat Pontus och att vi faktiskt behöver en större lägenhet för att få plats med alla saker! :P Och den nya lägenheten kommer bli minst lika underbar!! :D

(och NEJ, vi har inte tänkt skaffa barn nu bara för att vi köper en 3:a..!! flera som frågat..)

Här kommer de fina bilderna som Ullis (min kompis och mäklare) tagit!



KÖK









HALL






SOVRUM






VARDAGSRUM









BADRUM



UTSIKT (grevebäcksparken!) FRÅN BALKONG



På köpet får man även med världens bästa granne; Lennart! Har tyvärr ingen bild på honom :P


Nu håller Pontus på att fixa en röding till middag! En av dem han fick i Landösjön.
Efter maten ska jag ta en långprommis med Maja. Sen ska jag bara hem och njuta av att vara ledig ikväll! Kanske med ett glas rött... :)


Puss o kram!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!