2011-01-09
 19:29:38

Nostalgi

Fler gamla bilder...


När jag tog studenten 2004! Blont kort hår....aldrig mer :P



Huset som jag och John hyrde under mina första månader i Sri Lanka..2005.


Vid ett vattenfall i Sri Lanka.


Pinnewala elefantbarnhem, Sri Lanka. En söt liten pellefjant!


Bröllop..! Sri Lanka 2005.


Jag, nyss hemkommen efter mitt år i Sri Lanka. Med portu i pannan och tremänning i knä :)


Millan blev steriliserad och var en trattkatt ett tag.


Morris som stilig tonåring! :)


Blond! En av alla festkvällar på Olearys.


Jag med mormor o morfars gammkatta Smulan!


Mamma åker pulka! :)


Avslutar med en bild på Morris när han fortfarande fick plats i (och klarade av att hoppa upp till) handfatet!



Emmsan

Hej, ha följt din blogg ett tag.

Såg bilden nu på bröllopet, men du är inte gift med han nu?


Emmsan

Hej, ha följt din blogg ett tag.

Såg bilden nu på bröllopet, men du är inte gift med han nu?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!