2011-01-14
 15:20:38

Länge sen

Oj nu har jag fått hem inbjudan till klassåterträff eftersom det är 10 år sen jag gick ut nian! Fan vad tiden går fort..!
Jag ska självklart gå på det. Mina bästa kompisar är ju från samma klass så det blir ju nästan som en helt vanlig fest med dom.. (Maja, Ullis, Anna) .. plus att det blir jättespännande att se vad det blivit av alla andra! :)
Verre lär ju inte komma hem från Mexico för att gå på detta antar jag... :( Men man kan ju hoppas! Måste prata med henne!


Nu ska jag göra mig iordning för jobb IGEN. Dags för städfredag 16-23. Dock slipper jag nog städa en del för jag tänkte köra styrke- och rörelsetest med några personer på mitt lag.

Jag är ju hälsoinspiratör och en av våra uppgifter att göra de testerna med de lagedlemmar som vill, för att de ska få en liten koll på hur de ligger till med sin styrka och rörlighet. Om det finns svagheter i något så ger man dem tips på styrkeövningar och stretch som hjälper för just deras problem! Bra va? :)
Gick en utbildning i höst och lörde mig detta av en jätteduktig man om är coach/sjukgymnast (?) som samarbetar med posten. Ska bli kul att testa nu och se om jag kommer ihåg hur man gjorde.....!!


NU måste fasen Pontus komma hem med bilen och en sallad till mig snart! Börjar bli stressad...
Han har iaf varit på banken och gjort klart det sista med försäljningen av hans lägenhet! På måndag ska vi skriva kontrakt på den nya, wiiiho!




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!