2011-01-23
 14:57:01

Sovmorgon!

Sådärja, nu har vi ätit en sen frukost... Tyckte jag förtjänade en riktig sovardag idag! Det var länge sen.

Igår tvingades jag upp runt 10.30 (vilket jag tycker är alldeles för tidigt efter oscarsjobb hela natten) för att vi skulle åka med saker till sopstationen i Johannedal. Fick en massa mer pats i förrådet iaf, så det känns bra!
Måste ju stuva undan en massa grejer dit ner nu till veckan när det är visning på min lägenhet! :P


Efter sopstationsbesöket och sedan storhandling på Ica Maxi åkte vi hem och städade i köket och badrummet. Pontus skrubbade rent bakom, under och i ugnen medan jag tog väggarna och rören i badrummet.
Så nu är det skinande rent!

Ska väl stax fortsätta med lite mer städning.. Måste plocka undan grejer å dammtorka, dammsuga, torka golven osv... Strax. Ska bara skjuta upp det en liten stund till! ;)


Igårkväll åt vi middag och mamma och Lasse. Någon slags italiensk oxfilérätt med massa gott!



Morris var en gos! :)



Han ignorerade råttan på huvudet i flera minuter....! :p


Men nej om man skulle ta och anfalla Pontus i soffan innan det är dags att börja städa kanske...?!?
moahaha!
*springer iväg*



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!