2011-01-18
 23:23:32

Lite nytt!

Nu har jag suttit och kämpat med bloggdesignen ett tag! Fick ett ryck och ville göra nånting nytt.. Eller det började med att jag kom på att jag borde byta min två år gamla presentationsbild, sen spårade det ur litegrann.. hehe.

Allt blev jättekonstigt...

Men nu ser det ju bra ut! Hittade en färdig design som jag gillade på http://www.snyggareblogg.se/index.html


Nu är Pontus hemma på rast en stund. Han jobbar kväll o natt nu när jag är ledig. Typiskt...
Imorgon jobbar vi båda två.. sen är vi nog lediga tillsammans lite i helgen iaf!




Min Tuss skottade balkongen förra veckan innan Ullis skulle komma hit och fota lägenheten... Det var MYCKET snö, så han gjorde en snökoja! :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!